Forum Parafialne forum dyskusyjne Strona Główna Parafialne forum dyskusyjne
Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Jana Chrzciciela w Czerniczynie
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Regulamin naszego Forum.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Parafialne forum dyskusyjne Strona Główna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Regulamin naszego Forum.
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Regulamin naszego Forum.
1. Osoba decydująca o sprawach forum i porządku na tymże jest Administrator. W poszczególnych działach forum, Administratora wspierają także Moderatorzy (mający ściśle określone kompetencje).

2. Moderatorami, których powołuje Administrator Forum będą tylko osoby odpowiedzialne i kompetentne w tematyce forum. W wypadku wątpliwości co do trafności wyboru (np, gdy moderator przekroczy normy ogólnie przyjęte) o jego odwołanie lub pozostawienie na stanowisku może być zasięgnięta opinia Użytkowników w formie ankiety.

3. Specjalnym działem forum jest „lamus” dostępny tylko Administratorowi i Moderatorom, gdzie przechowywane będą wątki i posty mające charakter przestępstwa czy wykroczenia (dla ewentualnego wykorzystania na drodze prawnej) oraz wybrane wątki, które straciły już aktualność.

4. Zabrania się zasadniczo korzystania z kilku różnych nicków przez osoby posługujące się tym samym adresem IP. Osoby takie, jeśli będą działać na szkodę forum, będą banowane a ich szkodliwe posty usuwane, bądź przenoszone do „lamusa”; jako dowód ich niezgodnej z prawem działalności. Dopuszcza się sytuację, iż z przyczyn technicznych Użytkownik nie mogąc korzystać ze swojego starego konta może założyć nowe, jednakże powinien o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Administratora.
Przewiduje się także występowanie przez Administratorów Forum do instytucji dostarczających dostęp do internetu osobom popełniającym wykroczenia na forum w celu postępowania karnoprawnego, które czyny te za sobą pociągają.
Chęć zarejestrowania dwóch członków rodziny bądź innych związanych ze sobą osób z tego samego komputera należy uprzednio zgłosić Administratorom forum.

5. Użytkownicy, którzy nie wnieśli istotnego wkładu w rozwój forum (np. ich jedyna wizyta to rejestracja przed kilku miesiącami) będą usuwani z listy użytkowników. Forum automatycznie generuje powiadomienie o takim fakcie, natomiast usunięty użytkownik zachowuje prawo do powtórnej rejestracji.
Co do Użytkowników, którzy logują się, choć może rzadziej wypowiadają się, konsekwencje nie będą wyciągane, gdyż dotyczą tych, którzy nie logują się przez dłuższy okres. Jednakże dopuszcza się możliwość powiadomienia Administracji o dłuższej absencji i wówczas konto nie zostanie usunięte.

6. Zachowywane będą tylko posty wnoszące istotną treść merytoryczną bądź duchową. Posty wyrażające tylko emocje (np. "hehehe" i tzw. "śmieszki") będą po pewnym czasie usuwane definitywnie jako śmieci. Posty spoza tematyki forum, które nie spowodowały odzewu u Użytkowników będą również usuwane bądź przenoszone do „śmietnika”. Usuwane też będą posty, w których autor po raz wtóry powtarza w ramach tego samego wątku te same argumenty. Usuwanie postów ma na celu mobilizację autorów, by starali się o jakość a nie ilość swych wypowiedzi - to znacznie podniesie jakość całego forum.
Tematy sezonowe (np. kolędy) będą umieszczane w nowym dziale – „Archiwum” i zwracane do dyskusji, jeśli znów ktoś tą kwestię podniesie.

7. Zgodnie z zasadami powszechnie obowiązującymi w sieci nie zaleca się stosowania na forum tzw. "wyrażeń niecenzuralnych". Wyrażenia takie będą automatycznie zmieniane na „ocenzurowano”.
W skrajnych przypadkach wykropkowane słowa pozwalające wyrazić precyzyjniej stan wzburzenia i emocje mogą być tolerowane, ale absolutnie nie dopuszcza się obrzucania personalnie innych Użytkowników wulgarnymi wyzwiskami.

8. Wobec faktu, iż spora część Użytkowników forum nawiązuje kontakty prywatne, w szczególności w trybie pilnym będą usuwane te posty, które przenoszą na forum publiczne prywatne spory i animozje nie dotyczące tematyki forum; a jedynym skutkiem jest zaśmiecanie forum i psucie atmosfery dialogu. Zachowania takie nie będą tolerowane na forum publicznym, chociażby nawet dotyczyły omawianego tematu. Generalnie nie zaleca się przenoszenia prywatnych spraw na forum, chyba że jest to kontynuacją treści konkretnego wątku. W przypadkach drastycznych wątki takie będą blokowane, posty będą przenoszone do „śmietnika” bądź usuwane, a osoba naruszająca ten punkt Regulaminu karana będzie ostrzeżeniem.

9. Administrator zachowują prawo do modyfikacji niniejszego regulaminu. Użytkownicy mają prawo zgłaszania doń swoich propozycji.

10. Na naszym forum panują również ogólne zasady Netykiety: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:25, 12 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Parafialne forum dyskusyjne Strona Główna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin